Nederlandstalig Munchkin Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  InloggenInloggen  RegistrerenRegistreren  

 

 The One-Eyed Eyeball

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
GM
Admin
Admin
GM


Registratiedatum : 18-10-13
Aantal berichten : 41
Leeftijd : 33

The One-Eyed Eyeball Empty
BerichtOnderwerp: The One-Eyed Eyeball   The One-Eyed Eyeball Emptyzo nov 03, 2013 1:57 am

Dit is de eerste kaart die ik zelf heb gemaakt, maar nog lang niet de laatste! De 'echte' versie is met balpen getekend en ziet er een stuk minder indrukwekkend uit dan de ge-Photoshop-te versie. Ook begint de tekening al te slijten van alle potjes die er al mee gespeeld zijn Smile.

Maar het digitaliseren van de afbeelding heeft me alleen maar meer geïnspireerd om zelf kaarten te maken! Nu nog een manier bedenken waarop ik ze zo ook echt op een kaart zou kunnen printen... 

Zonder verder uitstel:

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] een groter voorbeeld.

Ik heb dit monster 11 èn een half level gegeven, zodat Warriors niets kunnen met hun mogelijkheid om gelijkspel te winnen. Omdat het een stel ogen zijn, kunnen je kaarten tijdens dit gevecht gezien worden door andere spelers, tenzij je een Thief bent. Dieven zijn namelijk goed in verbergen. De Bad Stuff is dat zijn blik een blijvende werking op je heeft, waardoor je kaarten zichtbaar blijven voor andere spelers gedurende het hele spel. Twee levels en twee treasures leek me niet meer dan toepasselijk ;-).

Ik vond dat er te weinig kaarten in het basisspel zaten die nadelig zijn voor Warriors. Daarbij vond ik dat de Thief wel een extra voordeeltje kon gebruiken. Ik vind het zelf een leukere uitdaging om een 'kloppende' kaart aan mijn spel toe te voegen dan dat ik een grap uitwerk die alleen ikzelf snap. jocolor

Commentaar, kritiek, tips en lof zijn welkom Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://munchkin.actieforum.com
Kaas
Moderator
Moderator
Kaas


Registratiedatum : 18-10-13
Aantal berichten : 2

The One-Eyed Eyeball Empty
BerichtOnderwerp: Re: The One-Eyed Eyeball   The One-Eyed Eyeball Emptydo nov 07, 2013 6:15 am

Wow wat een super realistisch resultaat! Je zou zo kunnen zeggen dat het een 'officiële' kaart is als je 't aan mij vraagt. Ik zou zeggen stuur 'm op naar SJgames, misschien gaan ze 'm wel produceren Razz.

Ik heb mijn kaarten nooit ondergetekend omdat ik het bijna zonde vond, omdat ik niet zo goed kan tekenen en eenmaal ondergeklad kan je zo'n kaartje niet meer ergens anders voor gebruiken.

Maar digitaal een idee uitwerken heeft zo wel iets! Kudo's!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The One-Eyed Eyeball
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nederlandstalig Munchkin Forum :: De Munchkin Gemeenschap :: Zelfgemaakte kaarten-
Ga naar: