Nederlandstalig Munchkin Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  InloggenInloggen  RegistrerenRegistreren  

 

 Stel jezelf voor!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
GM
Admin
Admin
GM


Registratiedatum : 18-10-13
Aantal berichten : 41
Leeftijd : 33

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyza nov 02, 2013 4:03 am

Even voorstellen...

Voor alle nieuwe leden is hier een plekje om jezelf voor te stellen, als je dat wil natuurlijk!

Ik zal als eerste mijzelf voorstellen:

Ik ben hier Admin en mijn alias op dit forum is GM.

Ik ben 22 jaar en geboren in Nijmegen. In het dagelijks leven ben ik student Media&Entertainment Management. Ik woon op mezelf samen met mijn vriendin. In mijn vrije tijd speel ik bord- en computerspellen, hou ik me bezig met bonsai en doe ik van alles met muziek. De reden dat ik dit forum heb aangemaakt, is omdat ik zelf een forum zocht waar ik terecht zou kunnen op het gebied van Munchkin. Ik vind Munchkin geweldig omdat het zo veel verschillende invalshoeken heeft, waarbij je onvoorspelbaar en strategisch kan spelen.

Aan iedereen op dit forum: je bent van harte welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://munchkin.actieforum.com
Folkertb
munchkin
munchkin
Folkertb


Registratiedatum : 12-11-13
Aantal berichten : 1

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptydi nov 12, 2013 2:57 am

Joo

Laatst voor het eerste Munchkin gespeeld, en ik moet zeggen ik ben aangenaam verrast. Heb zin om het meer te spelen en voorspel daarin spannende en vooral leuke potjes. 

(ik ben 22 jaar, MEM student en gitarist die alles interessant vind wat met muziek te maken heeft)

Groetjes,

Folkert
Terug naar boven Ga naar beneden
Friendship*Potion
munchkin
munchkin
Friendship*Potion


Registratiedatum : 01-11-13
Aantal berichten : 1

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptydi nov 19, 2013 5:33 am

HalloHallo,

Ik ben via mijn vriend Munchkin gaan spelen en ik moet zeggen dat ik van te voren niet had verwacht dat dit zo'n ontzettend vet spel is om te doen. Elke keer is het anders en kunnen er onverwachte dingen gebeuren.

Ik ben 22 jaar en woon samen met mijn vriend. We spelen Munchkin met enige regelmaat en ik heb laatst Munckin Fu gespeeld. Ook erg leuk! Ik ben nog erg benieuwd naar de apocalypse versie.

Op dit moment werk ik en maak ik in mijn vrije tijd muziek en speel ik graag Munchkin omdat dit een spel is dat nooit gaat vervelen.

Groetjes,

Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel jezelf voor!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nederlandstalig Munchkin Forum :: De Munchkin Gemeenschap :: Algemene Munchkin discussies-
Ga naar: